uggs

Direktlänk till inlägg 20 februari 2013

Sämsta dagen Ever

Av Bfm Ano - 20 februari 2013 18:30

Hej alla glömde blogga igår sorry, idag och igår var det bråk jag kan berätta allt som hände. Den dagen var Fanny sjuk så jag o Maja kom från gympan. Sen såg vi en bild på instagram att en tjej var på besök i skolan asså Maja kände henne hon heter Saga, vi gick och sa det till Nelly vår klass kompis. Då började vi leta efter Saga. Hon var med Jennifer o Ida våra kompisar sen sa Ida något de hade gjort men vi fick inte säga till ngn, Nelly hörde också det när hon snacka med Saga, vi sa bara det till Fanny, men Jennifer o Ida tror att vi har tjallat till alla, vi gör alldrig ngt sånt. Dom öppnade en konversation i kik jag Fanny Maja Jennifer Ida och Idas kompis i sjuan Elvira. Så börja vi bråka igår kväll. Sen sa dom jävla orden till oss orre, horror, och allt annat, vi kunde inte bara se att de skrev så till oss så vi börja skriva andra saker, Sen gick dom o sa till två nior. Sen skrev dom att niorna kmr slå er och skylla allt på er, såklart fick jag damp. Idag i kemi lektionen ser vi Elvira och Gabbi en tjej från nian och Gabbis kompis vänta utanför klassrummet. Vi trodde att dom skulle göra ngt. Igår hade vi bestämt med Ida o Jennifer att vi skulle sitta o prata klockan 11.40 Så när vi gick ut ut lektionen sa dom att de ville prata jag ba vi hade bestämt 11.40 sorry vi kan inte prata. Men dom tvinga oss gabbi prata med Nelly o Fanny och den andra tjej. Prata med Maja o mig, jag va ju lite kaxig mot henne. Hon ba om ni e taskiga mot mig så e jag det mot er det jag menar dig speciellt hahahaha. Sen prata vi allt sen dom börja gilla oss vi ba förlåt för att vi va taskiga vi trodde att ni skulle slå oss sen Elvira hota oss att hon skulle slå oss med pistol elr knogjärn elr sparkning. Men vet ni va som hände sen gick vi till Ida o Jennifer o de erkände inte så mycket. Asså fett taskiga. Oh juste glömde Ida sa att hon skulle sprida rykten om oss och att hon önskade att Fanny va död. Falska vänner eller hur ???

 
 
Ingen bild

Julia M din syrra

5 mars 2013 19:59

Vad söt berivan :*

 
Ingen bild

berri

17 mars 2013 21:26

tack julis M

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bfm Ano - 30 april 2013 13:32

just nu sitter vi på en NO lektion, tråkigt. Det är fysik, det här är sista lektionen för mig och Fanny men inte för Berri eftersom hon ska ha franska Jag orkar inte skriva mycket Puss o hej leverpastej ...

Av Bfm Ano - 26 april 2013 11:02

Här kommer några bilder från igår

-f

Av Bfm Ano - 9 april 2013 12:41

Ska sluta blogga här. Kanske gör en egen blogg men just nu vill jag inte blogga här längre. Hejdå!...

Av Bfm Ano - 25 mars 2013 22:33

Just nu ligger jag i sängen o messar o såå, jag mår skit. Har så jävla ont i magen man kan ha, kan inte ens gå.. Så jag bloggar mer imorn om jag mår bättreo så. Puss o godnatt...

Av Bfm Ano - 25 mars 2013 21:30

Hejsan idag hade vi bara tråkiga lektioner typ som NO-fysik, musik. Så det var inte en sån bra dag men man får alltid hoppas att det blir bättre i framtiden. Men imorn hoppas jag att det blir en bättre dag! Idag slutade jag kl16:00 så jag kom typ hem...

Presentation

Hejsan tjejer på 12/13 år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

här skriver du tycker om bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards