uggs

Alla inlägg under februari 2013

Av Bfm Ano - 21 februari 2013 16:52

Hejhej bloggen! Idag är det torsdag o jag är sjuk idag iiigen. Asså igår gick jag och maja hem vid 12 för att vi mådde dåligt o så. Idag gick jag hem samma tid, fast idag hade jag huvudvärk. Asså det är sjukt varmt i skolan o varmt vatten.. Usch!! Aa iafl, maja är i egypten nu.. Tror jag. Jag ligger i soffan och kollar på "real housewives of Beverly Hills". Jag åt hamburgare till lunch hemma, medans dom i skolan åt äcklig fisk.. På idrotten hade vi styrketräning, det var skiiit jobbigt. Aja ska fortsätta kolla nu, puss
Saknar redan maja..

Av Bfm Ano - 20 februari 2013 18:30

Hej alla glömde blogga igår sorry, idag och igår var det bråk jag kan berätta allt som hände. Den dagen var Fanny sjuk så jag o Maja kom från gympan. Sen såg vi en bild på instagram att en tjej var på besök i skolan asså Maja kände henne hon heter Saga, vi gick och sa det till Nelly vår klass kompis. Då började vi leta efter Saga. Hon var med Jennifer o Ida våra kompisar sen sa Ida något de hade gjort men vi fick inte säga till ngn, Nelly hörde också det när hon snacka med Saga, vi sa bara det till Fanny, men Jennifer o Ida tror att vi har tjallat till alla, vi gör alldrig ngt sånt. Dom öppnade en konversation i kik jag Fanny Maja Jennifer Ida och Idas kompis i sjuan Elvira. Så börja vi bråka igår kväll. Sen sa dom jävla orden till oss orre, horror, och allt annat, vi kunde inte bara se att de skrev så till oss så vi börja skriva andra saker, Sen gick dom o sa till två nior. Sen skrev dom att niorna kmr slå er och skylla allt på er, såklart fick jag damp. Idag i kemi lektionen ser vi Elvira och Gabbi en tjej från nian och Gabbis kompis vänta utanför klassrummet. Vi trodde att dom skulle göra ngt. Igår hade vi bestämt med Ida o Jennifer att vi skulle sitta o prata klockan 11.40 Så när vi gick ut ut lektionen sa dom att de ville prata jag ba vi hade bestämt 11.40 sorry vi kan inte prata. Men dom tvinga oss gabbi prata med Nelly o Fanny och den andra tjej. Prata med Maja o mig, jag va ju lite kaxig mot henne. Hon ba om ni e taskiga mot mig så e jag det mot er det jag menar dig speciellt hahahaha. Sen prata vi allt sen dom börja gilla oss vi ba förlåt för att vi va taskiga vi trodde att ni skulle slå oss sen Elvira hota oss att hon skulle slå oss med pistol elr knogjärn elr sparkning. Men vet ni va som hände sen gick vi till Ida o Jennifer o de erkände inte så mycket. Asså fett taskiga. Oh juste glömde Ida sa att hon skulle sprida rykten om oss och att hon önskade att Fanny va död. Falska vänner eller hur ???

Av Bfm Ano - 19 februari 2013 12:42

Nämen hej alla. Idag e fortfarande Maja sjuk. Vi hade haft prov jag fick C bajs asså men Fanny fick E . Ialf vi kmr få besök av en man som heter Emerich Roth han har varit med om andra världskriget, men jag o Fanny tänker inte gå... Det låter läskigt .... Sista veckan sen e det sportlooooov äntligen fucking skola men en då vi behöver skolan för att få ett yrke hahahahaa -Berri

Av Bfm Ano - 18 februari 2013 22:09

Glömde lägga in bilden orkade inte fixa om puss Berri

Av Bfm Ano - 18 februari 2013 22:06

Hej sorry alla jag e Belieber .. Jag älskar honom asså e inte syko "jag måste gifta mig med Justin" faan jag e en vanlig fan... Jag e uttråkat skriver på armen.. Skrev bloggens namn på armen hahahahaa puss -Berri

Av Bfm Ano - 18 februari 2013 22:03

Hej alla ... Jag hämtade lillebror från dagis men han började kasta snöboll så vi hade snöbolls krig ... Nästa gång ska jag blogga när skolan kör snöbolls krig det e fucking bäst .. Erica och en kille i E låste ut Polly och mig så niorna dampa med snöboll hahaha puss berri

Av Bfm Ano - 18 februari 2013 16:53

Alla som har instagram ska följa dem här sjukt fina personerna+ jag är sjuk!

Bild 1.Följ henne hon är en av mina bästakompisar jag kan lita på henne, hon är min ängel...<3 hon heter hagbergerica så följ snabbt!

Bild 2.Följ honom han är min pojkvän, jag kan alltid lita på honom han är min prins...<3 han heter simon_svedberg så följ snabbt!

Bild 3.Följ henne hon är en av oss tre som bloggar följ henne hon är min prinsessa, man kan lita på henne i alla lägen...<3 hon heter nyssstrom så följ snabbt!

Bild 4. Följ henne hon är den tredje som bloggar, hon är min lilla pretty little liars lover! Hon har bästa humorn asså man dör...<3 hon heter berri_smile så följ snabbt

Av Bfm Ano - 18 februari 2013 16:30

Fucking äntligen e vi först i hemkunskapen, vi va ALLTID sist asså men ialf hur mår ni ??? Hur har den jävla måndagen gått. Och lilla Ali (Maja) e sjuk kryaa, vi kika lite med. Ali .., puss o hej -Berri

Presentation

Hejsan tjejer på 12/13 år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

här skriver du tycker om bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards