uggs

Alla inlägg under januari 2013

Av Bfm Ano - 31 januari 2013 19:28

Hej här är jag Berri vi som bloggar i den här bloggen älskar pretty little liars. Så vi tänkte att vi ska filma hur vi gör en annan version om pll vi vet att den kmr suga men vi gör det för att ha roligt om ni vill så kan vi lägga upp videorna !!! Men jg gjorde inlägg för att veta vad ni vill veta om skönhet kommentera snälla vad ni vill vad vi ska blogga om mer det är ni som läser

Av Bfm Ano - 31 januari 2013 17:43

Hejsan Maja här. Snart ska jag gå till Wilma för att få skjuts till träningen! Sen ska jag äta middag för jag hinner inte äta innan men jag skriver sen<3

Av Bfm Ano - 31 januari 2013 17:43

Hejsan Maja här. Snart ska jag gå till Wilma för att få skjuts till träningen! Sen ska jag äta middag för jag hinner inte äta innan men jag skriver sen<3

Av Bfm Ano - 31 januari 2013 17:43

Hejsan Maja här. Snart ska jag gå till Wilma för att få skjuts till träningen! Sen ska jag äta middag för jag hinner inte äta innan men jag skriver sen<3

Av Bfm Ano - 31 januari 2013 12:43

Nu sitter jag vid mitt skåp o ska ha träslöjd snart. Vi hade simning o de gick bra. Jag simmade ryggsim istället för att dyka o sånt. Jag köpte en barnmeny hahhahaha, o en marabou. Maja o jag ska t jakan efter skolan. Men aa jag börjar nu, puss

Av Bfm Ano - 31 januari 2013 09:00

Hej alla som vanligt börjar dagen med skola skit tråkigt asså!!!! Vi uttråkar och försöker blogga så att våra läsare ska få lite fakta om skönhet. Men fucking vi hinner alldrig så idag ska vi försöka blogga. Vi blev också lite lessna för att vi hade 60 läsare igår men idag har vi bara 45 läsare vi försöker göra bloggen så bra och rolig hoppas ni gillar den -Berri

Av Bfm Ano - 30 januari 2013 22:05

Nu ligger jag i soffan o äter kindermaxi. Jag har precis tränat mage o rygg. Jag har lite rygg problem så när jag gör plankan så får jag sjukt ont. Sen min mage är känslig mot mjöl så när jag äter mackor elr pannkakor m.m så får jag ont i magen och då äter jag inte mat på hels dagen. Aja jag försöker träna min rygg o mage varje dag även om det är jobbigt med skolan o allt. Iafl imorn är det simning, sen efter skolan ska maja o jag t jakan. Vi ska typ bara kolla kläder elr nått. Men nu ska jag gå upp o kolla på nån mysig film sem sova. Jag bloggar mer imorn puss

Av Bfm Ano - 30 januari 2013 15:15

Jag och Fanny är verkligen oroliga för Maja. Hon går inte ut från skåpet och gråter. Vi vet inte vad vi ska göra. Vi vet inte ens om hennes problem är allvarligt. Vi försöker prata med henne men inget ord från hennes mun ? När jag började skriva så gick Maja ut och hennes mascara hade runnit ?Hon säger att hon har huvud värk kanske hon har migrän det gör väldigt ont !!!

Presentation

Hejsan tjejer på 12/13 år

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<<
Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

här skriver du tycker om bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards